arrow_drop_up arrow_drop_down

Belangrijke mededeling omtrent Corona:

Wij zijn gewoon normaal open!

Op werkdagen tussen 10:00 - 18:00 uur kun je zonder afspraak langskomen.


Wel is de werkwijze van telefoon inname tijdelijk veranderd, om risico's te vermijden.

  • Aan de voordeur zie je een tafel waar je je telefoon zelf met onze desinfectie spray kunt schoonmaken.
  • Onze medewerkers kijken via de camera of er iemand aan de deur staat, en komen je kant uit.
  • Zodra je telefoon door jezelf gereinigd is zal deze door onze medewerker worden aangenomen om direct te worden gerepareerd. In de tussentijd (ongeveer 15 minuten) kun je buiten of in je auto wachten.
  • Zodra de telefoon gereed is zal onze medewerker weer naar de voordeur komen om de telefoon af te geven.

Het is momenteel niet mogelijk om binnen in de winkel in onze bekende wachtruimte te wachten!

Meest gestelde vragen en antwoorden

Meest gestelde vragen

Na reparatie heb ik opeens spontaan een vlek in het beeld of een scheur in het glas, heb ik garantie?

Nee, helaas valt druk of stootschade zoals bij elk reparatiebureau NIET in de garantie. Een glas of beeldscherm scheurt niet spontaan. Dat doet het ook niet als het bij ons weken lang op voorraad ligt, en ook niet als er voorzicht met het toestel wordt omgesprongen na montage.
Zoals je absoluut weet vergoed Apple of een andere fabrikant dit soort schades ook niet onder de garantie, anders zou je de reparatie nooit door een derde partij zoals ons laten uitvoeren. Als valschade onder garantie viel had je hem wel kosteloos via de fabrikant of verkooppunt laten herstellen, en niet tegen betaling bij ons. Dus het heeft geen nut om na een reparatie bij ons nieuwe schade aan het scherm, al dan niet zogenaamd spontaan ontstaan, onder onze garantie te claimen. Wij vergoeden dit nooit!

Mijn telefoon is waterdicht, is reparatie mogelijk ?

Veel toestellen worden tegenwoordig verkocht onder het motto dat ze waterdicht zijn volgens IP67 / IP68 rating. Dit betekend niet dat je er dan mee kunt gaan zwemmen of dat je ze onder de douche kunt gebruiken. Deze certificering wordt in een speciaal testlab gedaan onder ideale omstandigheden met 100% puur water met een maximale diepte van 1 of 2 meter en met een maximale tijdsduur. Voor andere vloeistoffen zoals zout of zoet zeewater of chloorwater van een zwembad geldt deze certificering (garantie op waterdichtheid) niet! Ook mag er geen knopje worden ingedrukt op de telefoon bij deze certificering omdat er dan altijd water je smartphone binnen treedt. Omdat de fabrikant al deze uitsluitingen van waterdichtheid garantie niet kan controleren wordt in elke handleiding van elke smartphone, van elke fabrikant vermeld dat er GEEN garantie wordt verleent op toestellen welke waterschade hebben opgelopen.

Of je nu bij ons, of elders een telefoon laat repareren, kan en mag je er dan ook NIET vanuit gaan dat je telefoon onder alle omstandigheden waterdicht is!

Immers voor de reparatie garandeert de fabrikant van je telefoon dit namelijk ook al niet! (In de meeste handleidingen van smartphones vindt je deze uitsluiting van garantie bij waterschade op pagina 1 of 2 van de handleiding)

Dus we vermelden het graag nogmaals: Geen enkele smartphone is volledig waterdicht, zowel voor als na een reparatie niet.
Aanspraak maken op garantie bij waterschade is dan ook nooit mogelijk, bij geen enkel reparatie bureau en bij geen enkele fabrikant!

Extra opmerking: Toestellen met waterschade waar wij het beeldscherm of batterij op jou verzoek van mogen vervangen hebben een beperkte garantie op het vervangen onderdeel. Of jou smartphone waterschade heeft wordt door de monteur altijd pas ten tijde van de herstelling geconstateerd door de aanwezige vochtindicators binnenin het toestel. Zodra de monteur deze constatering doet vermelden we deze vochtschade op de garantiefactuur van het vervangen onderdeel. Het maakt in deze niet uit of het toestel in een eerder stadium een vochtschade reiniging heeft ondergaan, of dat het toestel al enige tijd na waterschade weer juist functioneert, de garantie is in alle gevallen hierdoor beperkt. Mocht constatering van waterschade ertoe lijden dat je liever afziet van de reparatie, dan kan dit kosteloos.

Zijn alle prijzen inclusief btw ?

Al onze prijzen zijn inclusief 21% btw. Bij reparaties is de prijs inclusief montage en btw.

Kan ik pinnen ?

Je kunt bij ons zowel pinnen als contant betalen.
Creditcards accepteren wij niet.

Moet je een afspraak maken voor een reparatie ?

Wij werken zonder afspraak. Je kunt dus direct langskomen, je defecte smartphone wordt direct gerepareerd.

Ik heb een vraag, hoe kom ik in contact met jullie ?

Dit kan zowel telefonisch als via de mail. Ons telefoonnummer is 06-28 199 632 en ons email adres is gsm-eindhoven@live.nl of vul het contact formulier in op onze website.

Je kunt ons telefonisch niet bereiken ?

Openingstijden gecontroleerd? Bij geen gehoor tijdens de aangegeven openingstijden is het te druk om je telefonisch te woord te staan, probeer het dan op een later tijdstip nogmaals. Als je een iPhone reparatie hebt kunnen wij deze altijd repareren omdat alle onderdelen altijd op voorraad zijn. Informeren naar de beschikbaarheid van een bepaald iphone onderdeel is dan ook niet nodig, deze zijn er altijd voldoende beschikbaar.

Worden voicemail berichten afgeluisterd die ik inspreek ?

Voicemail berichten worden NIET afgeluisterd. Indien wij telefonisch onbereikbaar zijn graag een email zenden, of het op een later tijdstip nogmaals proberen.

Waar vind je ons ?

Je vind ons in Eindhoven op de Brussellaan 2F. De postcode is 5628 TC.
Onze winkel ligt tegenover de ANAC autowas straat.
Je kunt de auto gratis en voor de deur van onze winkel parkeren. Aan de zijkant van de winkel zijn ook nog ruim 100 parkeerplaatsen.

Wanneer zijn wij open ?

Wij hebben de openingstijden onderaan de pagina vermeld staan. Reparaties kun je tot 30 minuten voor sluitingstijd bij ons aanbieden.

Wat zijn onze gegevens ?

GSM-Eindhoven.nl
IBAN: NL43 INGB 0654 9260 77 (ING Bank)
Tenaamstelling: GSM Eindhoven
website: www.gsm-eindhoven.nl
adres: Brussellaan 2F Eindhoven

Wat is de garantie termijn op een reparatie

Je ontvangt een factuur met 12 maanden garantie op het vervangen onderdeel.

Hoe lang neemt een reparatie in beslag ?

Reparaties zijn over het algemeen klaar terwijl u wacht. Vrijwel alle iPhone en Smartphone defecten worden binnen 15 minuten gerepareert.
iPads en samsung tablet reparaties kunnen enkele uren of dagen in beslag nemen.

Blijft de data op mijn telefoon behouden bij reparatie

Wij vervangen enkel het defecte onderdeel. Data wordt opgeslagen op het mainbord/moederbord van uw smartphone, of op uw SD kaart. Zolang deze niet vervangen wordt blijft alle data dus behouden. Voor 100% zekerheid kunt u natuurlijk altijd een backup maken van data zoals foto of contacten.

Staat je vraag met antwoord er niet tussen? Stuur ons dan een email, klik HIER.