Meest gestelde vragen en antwoorden

Meest gestelde vragen

Kan ik pinnen ?

Je kunt bij ons zowel pinnen als contant betalen.
Creditcards accepteren wij niet.

Ik heb een vraag, hoe kom ik in contact met jullie ?

Dit kan zowel telefonisch als via de mail. Ons telefoonnummer is 06-28 199 632 en ons email adres is gsm-eindhoven@live.nl of vul het contact formulier in op onze website.

Je kunt ons telefonisch niet bereiken ?

Openingstijden gecontroleerd? Bij geen gehoor tijdens de aangegeven openingstijden is het te druk om je telefonisch te woord te staan, probeer het dan op een later tijdstip nogmaals. Als je een iPhone reparatie hebt kunnen wij deze altijd repareren omdat alle onderdelen altijd op voorraad zijn. Informeren naar de beschikbaarheid van een bepaald iphone onderdeel is dan ook niet nodig, deze zijn er altijd voldoende beschikbaar.

Worden voicemail berichten afgeluisterd die ik inspreek ?

Voicemail berichten worden NIET afgeluisterd. Indien wij telefonisch onbereikbaar zijn graag een email zenden, of het op een later tijdstip nogmaals proberen.

Zijn alle prijzen inclusief btw ?

Al onze prijzen zijn inclusief 21% btw. Bij reparaties is de prijs inclusief montage en btw.

Waar vind je ons ?

Je vind ons in Eindhoven op de Brussellaan 2F. De postcode is 5628 TC.
Onze winkel ligt tegenover de ANAC autowas straat.
Je kunt de auto gratis en voor de deur van onze winkel parkeren. Aan de zijkant van de winkel zijn ook nog ruim 100 parkeerplaatsen.

Wanneer zijn wij open ?

Wij hebben de openingstijden onderaan de pagina vermeld staan. Reparaties kun je tot 30 minuten voor sluitingstijd bij ons aanbieden.

Wat zijn onze gegevens ?

GSM-Eindhoven.nl
IBAN: NL43 INGB 0654 9260 77 (ING Bank)
Tenaamstelling: GSM Eindhoven
website: www.gsm-eindhoven.nl
website backup: www.reparatie-eindhoven.nl
adres: Brussellaan 2F Eindhoven

Hoe lang neemt een reparatie in beslag ?

Reparaties zijn over het algemeen klaar terwijl u wacht. Vrijwel alle iPhone en Smartphone defecten worden binnen 15 minuten gerepareert.
iPads en samsung tablet reparaties kunnen enkele uren of dagen in beslag nemen.

Moet je een afspraak maken voor een reparatie ?

Wij werken zonder afspraak. Je kunt dus direct langskomen, je defecte smartphone wordt direct gerepareerd.

Wat is de garantie termijn op een reparatie

Je ontvangt een factuur met 12 maanden garantie op het vervangen onderdeel.

Blijft de data op mijn telefoon behouden bij reparatie

Wij vervangen enkel het defecte onderdeel. Data wordt opgeslagen op het mainbord/moederbord van uw smartphone, of op uw SD kaart. Zolang deze niet vervangen wordt blijft alle data dus behouden. Voor 100% zekerheid kunt u natuurlijk altijd een backup maken van data zoals foto of contacten.

Mijn telefoon is waterdicht, is reparatie mogelijk ?

Reparatie van bijvoorbeeld glas / scherm breuk is in alle gevallen mogelijk, echter is het toestel na reparatie niet meer volledig waterdicht. (Dit zal bij elk reparatie bureau zo zijn, ondanks dat sommige iets anders beweren.)

Staat je vraag met antwoord er niet tussen? Stuur ons dan een email, klik HIER.