arrow_drop_up arrow_drop_down

Samsung A6 Plus reparatie

Samsung A6 Plus reparatie in de telefoon reparatie winkel van GSM Eindhoven.

Graag vertellen we je op deze pagina hoe je zo snel mogelijk je Samsung A6 Plus reparatie kunt laten uitvoeren. Ook vertellen we waar je op moet letten als je een Samsung A6 Plus wilt laten repareren, omdat er veel verschillende kwaliteiten onderdelen in omloop zijn. Maar dat is niet het enige: Ook de reparatie werkwijze, en hoe secuur de monteur werkt verschilt uiteraard per aanbieder. Bekijk daarom altijd goed welke schriftelijke garantie en welke garantie termijn je krijgt van de betreffende reparateur.


Bij ons wordt Samsung A6 Plus reparatie dagelijks door onze monteurs uitgevoerd. Glas kapot? Batterij versleten? Scherm repareren of laten vervangen? Onze monteurs zitten er klaar voor, dus bezoek onze winkel direct.

Wat doe je voor je naar ons komt ?

Dat is simpel, namelijk :

Helemaal niets !


Bij ons hoef je je reparatie niet aan te melden, en een afspraak maken is al helemaal niet nodig. De prijzen van onze originele onderdelen behoren tot de laagste in Europa, en de schriftelijke garantie is altijd 12 maanden. Loop tijdens onze openingstijden zonder afspraak binnen voor het direct laten repareren van jouw smartphone. Wij hebben alle onderdelen op voorraad van alle genoemde modellen. Je Samsung A6 ter reparatie aanbieden aan ons kan tot 30 minuten voor sluitingstijd, deze wordt dan direct gerepareert, onder het genot van een kopje koffie.

Waarop letten als je een Samsung A6 Plus laat repareren ?

Samsung schermen worden vaak hergebruikt. Het scherm van Samsung bestaat uit grofweg 3 delen, Het OLED beeldscherm paneel (dit is het duurste onderdeel van het scherm), een frame en het glas. Indien uitsluitend het glas kapot is wordt het OLED beeldscherm hergebruikt. Dit beeldscherm wordt dan vaak terug gezonden naar China, alwaar er een nieuw frame en glasplaat op gemonteerd wordt. Waarna hij na gereedmelding weer teruggezonden wordt naar de winkelier / reparateur. Deze procedure noemen ze Refurbishen.


Er zijn veel aanbieders die refurbishen, maar er zit enorm veel verschil in kwaliteit hierin. Een refurbished scherm zal altijd goedkoper zijn als een 100% nieuw origineel scherm, en de kwaliteit kan dus twijfelachtig zijn.


Vraag daarom bij de reparatie van een Samsung scherm altijd of je een refurbished scherm of een volledig nieuw origineel scherm gemonteert krijgt. Veel reparatie aanbieders willen stunten met de prijs van Samsung reparaties, en gebruiken bij de montage daarom refurbished materiaal van slechte kwaliteit. Vaak wordt "vergeten" om dit te melden aan de klant, en beginnen enkele weken na reparatie problemen met het toestel op te spelen. Veel voorkomende problemen met refurbished schermen zijn:

  1. Strepen in beeldscherm enkele weken na reparatie
  2. Glas dat los laat van het frame 
  3. Dunner glas, dus breekt veel sneller dan het origineel
  4. Kleuren minder intens door andere lijmlaag die gebruikt wordt om glas aan beeldscherm te monteren
Samsung A6 plus scherm reparatie

Samsung A6 Plus scherm reparatie

Beeldscherm kapot, glas gebroken of strepen in je beeld? Wij vervangen het defecte onderdeel voor een nieuw exemplaar.

  • Altijd met 12 maanden garantie.
  • Reparatie zonder afspraak direct klaar.
  • 100% Origineel Samsung product

Prijs inclusief montage en btw : € 99,-

Samsung A6 plus batterij vervangen

Samsung A6 Plus batterij vervangen

Batterij snel leeg? Na 1,5 jaar is je Samsung A6 Plus toe aan een nieuwe batterij.

  • Origineel Samsung, daardoor 3 maanden garantie.
  • Reparatie zonder afspraak direct klaar.

Prijs inclusief montage en btw : € 39,-

Samsung A6 Plus reparatie werkwijze

Geen afspraak nodig

Tijdens de openingstijden kun je zonder afspraak binnen lopen in onze winkel voor het aanbieden van een Samsung A6 Plus reparatie. 


Neem alvast een kopje koffie bij binnenkomst

Zodra je onze winkel binnenloopt zie je het koffie apparaat al staan. Neem een koffiesmaak na keuze en biedt vervolgens je Samsung A6 Plus ter reparatie aan aan de balie.


Inname aan de balie

Een van onze collega's noteert de klacht, en het gewenste onderdeel dat je wilt laten monteren. Je ontvangt een nummer als bewijs van inname.


Neem plaats in onze wachtruimte

De reparatie duurt gemiddeld 15 minuten. Neem plaats op een van de vrije stoelen, of doe een korte boodschap buiten de deur.

Na 15 minuten wachten

Het door jouw ontvangen nummer wordt omgeroepen en je kunt je Samsung A6 Plus weer afhalen aan de balie. Je Samsung A6 Plus is nu weer als nieuw.


Betaling per pin of contant

Je kunt bij ons zowel per pin als contant betalen. 


Beoordeel je ervaring met ons

Na betaling vraagt onze medewerker om je email adres wat jou bij thuiskomst de mogelijkheid geeft tot het schrijven van een beoordeling over ons bedrijf. Op deze manier hopen wij te kunnen verduidelijken dat Service, Kwaliteit, Goede prijzen en een Nette behandeling voor ons uiterst belangrijk zijn en vorige bezoekers dit ook zo ervaren hebben. Iedere klant kan een openbare beoordeling achterlaten.

  • Onze reparatie prijzen zijn genadeloos laag
  • Reparatie meestal in 15 minuten klaar
  • Geen afspraak nodig tot 30 min. voor sluitingstijd
  • Meeste onderdelen zijn op voorraad. 
  • Altijd 1 jaar garantie op de reparatie
  • Reparatie altijd met factuur voor bedrijf / verzekering
  • Gratis parkeren voor de deur van onze winkel
  • Gratis koffie, thee, chocomel tijdens het wachten

10 monteurs

Staan 6 dagen per week klaar

140+

Tevreden klanten elke dag

10

Kiyoh klant tevredenheid

15 minuten

Reparatie tijd

Waarom laat je ons een reparatie uitvoeren?

Geen afspraak nodig

Je smartphone laten repareren wanneer het jou uitkomt

Bij ons heb je geen afspraak nodig, je kunt dus binnen lopen wanneer het jouw uitkomt.

Met 10.000 reparatie onderdelen op voorraad kun je er vrijwel zeker van zijn dat wij het benodigde onderdeel altijd op voorraad hebben liggen. Reserveren mag natuurlijk altijd.

reparatie klaar terwijl je wacht

Reparatie van alle smartphones altijd klaar terwijl je wacht

De gemiddelde reparatietijd is 15 minuten voor een defecte smartphone. Bij ons hoef je dus nooit lang te wachten. En om het wachten zo aangenaam mogelijk te maken hebben we een comfortabele wachtruimte, voorzien van gratis koffie, thee of chocomel.

gratis parkeren voor de deur van onze winkel

Gratis parkeren voor de deur van onze winkel

Niets zo vervelend als nog enkele minuten moeten lopen alvorens je op je plaats van bestemming komt. Daarom parkeer je bij onze winkel gewoon voor de deur op slechts 10 meter afstand. Zoals gezegd: Gratis.

garantietermijn van 1 jaar

Altijd 1 jaar garantie voor een genadeloos lage prijs

Bezuinigen op kwaliteit? Niet bij ons. Daarom krijg je op vrijwel alle scherm reparaties maarliefst 1 jaar garantie op fabricagefouten, mede mogelijk gemaakt door onze 18 jarige ervaring. En de prijs, die is genadeloos laag.

factuur voor bedrijf of verzekering

Factuur voor bedrijf of verzekering

Onze garantie is schriftelijk, en tevens uw factuur. Deze factuur kun je gebruiken voor je boekhouding, of eventueel overleggen aan je verzekeraar indien de schade gedekt is onder een van je verzekeringen.

gratis koffie tijdens het wachten

En omdat het gewoon kei gezellig is om bij ons op de koffie te komen

Iedere klant krijgt de mogelijkheid om een ervarings beschrijving over ons achter te laten, en deze laten wij publiceren op Kiyoh.nl zonder aanpassingen. Hier wordt met name de vriendelijkheid van onze medewerkers vaak genoemd, en de expertise in ons vakgebied. En natuurlijk is het een stukje gezelliger met een gratis kopje koffie erbij. Ga naar onze review pagina en laat je overtuigen waar wij voor staan.

klant tevredenheid

Klanttevredenheid is ons voornaamste doel.

Wij scoren een 9.0 van 10 onder de laatste 2.000 reviewers op de meest betrouwbare beoordelingswebsite van Nederland: Kiyoh.nl

Kom ook naar het best en meest beoordeelde reparatie bureau van Brabant. (Bron: Kiyoh)

GSM Eindhoven vindt je aan de Brussellaan 2F in Eindhoven | GSM: 06-28.199.632